Dagar med Lovisa

Alla inlägg under december 2013

Av Lovisa Camomille - 24 december 2013 19:56

Po Pow Pay de här pengies är så cute  god jul på er sötizzar  #loove // bye bye lovisa    

Av Lovisa Camomille - 22 december 2013 09:26

spela typ ett bebis spel igår men de va så kuul www.moshimonsters.com  // lovisa   sööööt fööl

Av Lovisa Camomille - 19 december 2013 19:52

God jul & gott nytt år, imorgon är det julavslutning, jul lunch, vara med Hilda och träning med Jenny. på julavslutningen ska vi sjunga "All I wan for Christmas is you" o ja och Lisen ska sjunga gläns över sjö och strand   bye bye  // Lovisa  

Av Lovisa Camomille - 15 december 2013 12:34

   

   

 

 

Glad 3:e advent🔥🔥🔥


Av Lovisa Camomille - 13 december 2013 17:21

 

Hej, jag tänkte skriva lite✏ håller på med ett par lösnaglar i hello Kitty till Malin💅 och som ni ser på bilden här ovanför har jag målat mina naglar som kaniner🐰💅 Var ju bara typ bara tvungen att fota Malins ur söta katt Tuva-li. Va med Lisa på Game Stop och såg den här ur gulliga super Mario Svampen🍄 Malin den muppen drar ju till Borneo i tre veckor så ni får stå ut med mig tills  hon kommer hem då fortsätter vi som vanligt😉 hittade de fina kawaii frukterna, och Sweet lolita dockan på google. är nu påväg till stallet ska rida för Jenny ! Kuul !  Skriver mer om de sen. Puss puss // Lovisa

Av Lovisa Camomille - 12 december 2013 19:59

Ja imorgon är det sista dagen för mig i skolan sen sticker jag!!  


Ska bli så mysigt!!

Idag har jag fixat klart mina juklappar :3 dom blev riktigt bra faktist.


Bye bye//Malin

Av Lovisa Camomille - 11 december 2013 20:23

hej, jag har varit med Nelly och Victoria på enskede ridsällskap  va i lilljeholms gallerian igår köpte lite julklapppar med malin :D efter det cykla jag lite på motions cykeln ca 40 min  

På söndag skriver jag ett lite längre inlägg om mig, och på fredag skriver jag om träningen med Jenny  ha en go kvåll natti natti  // Lovisa    

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards