Dagar med Lovisa

Alla inlägg under februari 2014

Av Lovisa Camomille - 28 februari 2014 12:46

Vi är tillbaka😜nu lovar vi att skriva varje dag till påsk🐣 

 

Av Lovisa Camomille - 4 februari 2014 20:49

   

idag var jag och tittade på när nelly red träffade isabelle G där de var lite oväntat. imprgon ska jag vara med malin. jag as ont i händerna och hela armarna fö att jag har ståt på händer så mycket. och spelat massor mr. Crab :D

//lovisa och Camomille  

Av Lovisa Camomille - 2 februari 2014 20:09

hej hej alla godbitar jag menar inte er alltså jag menar alla äpplen och morötter i världen.

men men idag har jag varit i hagen och jag är lite sur för den där muppen lovisa har struntat i mig idag och haft en slapp dag hemma, jag menar hur kan man välja att slappa hemma när man kan rida på mig? och däsutom tror hon att jag ska bli en ponny och det tycker jag är lite konstigt för det är ju väldigt mycket coolare att vara en stor häst en en ponny.... fast det vore ju kul att kunna tävla lite... föresten har jag insta, det trodde du inte va. men men det e som det e. det som är bra är att den där lovisamuppen fick göra sin matteläxa 

// Camomille   och inte Lovisa för hon årkade inte blogga idag  

 


Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards