Dagar med Lovisa

Direktlänk till inlägg 16 mars 2015

hur jag tänker när jag springer

Av Lovisa Camomille - 16 mars 2015 07:20

hej alle sammans, idag tänkte jag skriva ett lite inspererande men också ett tips inlägg, två fluggor i samma smäll. Inlägget kommer att handla om löpning för det ör det jag tycker bäst om. när jag springer känner jag hur mina muskler jobbar, jag känner hur mina ben rör sig snabbt och jag känner hur jag för flyttr mig snabbt, mycket snabbt. I detta inlägg kommer det att finnas tre listor en vad jag gör och tänker innan löpning, under löpning och efter löpning. Så häng på!


lista nr 1. #innanlpning

1. jag betämmer alltid en sträcka som jag skall springa så att jag inte kan bryta.

2. jag tar fram vatten till efteråt.

3. jag värmer upp. (ca. 10-15 min)

4. jag betsämmer en tid jag skall försöka slå.


Lista nr. 2. #underlöpning

1. Mitt motto aldrig stanna, så jag försöker att aldrig stanna uder ett löparpass.

2. försöker hela tiden springa snabbare och kanske lite snabbare.

3. andas hela tiden.


Lista nr. 3. #efterlöpning

1. dricker och äter något.

2. jag strechar. (ca.20 min)

3. jag går en promenad för att lunga ner min puls.

4. jag utverderar passet och bestämmer vad jag skall göra bättre nästa gång och vad som redan är bra.


Nu hoppas jag att ni blev lite insperearade och att ni vill ge er ut och springa ni också. detta var morgonens inlägg kommer ett ikväll och kanske en uppdatering från skolan.   Xoxo // Lovisa  

Bilden är från lidingö loppet.

 

 
 
Alvis

Alvis

16 mars 2015 09:15

Hej! Vilken jättefin och lävärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min logg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Lovisa Camomille

16 mars 2015 21:56

åhh, vad glad jag blir, skall ta en titt på din blogg!! Massa kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lovisa Camomille - 23 mars 2015 07:58


hej allesammnas,  idag skall mitt inlägg handla om vad jag tycker att man skall göra med sin fritid. Detta blir dock olika för alla så jag tänkte skriva om vad jag gör med min fritid och hur jag delar upp den mellan sport, skola, vänner och kul. Så f...

Av Lovisa Camomille - 20 mars 2015 22:52


Hej allesammans, Idag skall jag skriva ett hästigt inlägg, så fortsätt läs om du är hästinterserad och om du inte är de kan du ändå fortsätta lästa det är lika bra! Som sagt skall dagens inlägg handla om hästar, att skaffa egen häst. Det är ju många ...

Av Lovisa Camomille - 19 mars 2015 09:15


Hejallesammans,   Idag skall mitt inlägg handla om smin, eftersom att så måga har delade åsikter om de och nu kommer ni få höra mina åsikter. Smink enligt mig är inte för att täcka något, inte för att se bättre ut och inte för göra något bättre. Smin...

Av Lovisa Camomille - 18 mars 2015 06:49


Hej allesammans,  idag skall mit inlägg vara en vecko planering, i den kommer det stå vad jag tänker göra de dagarna och vilka inlägg jag kommer skriva, så häng på!   1 Måndag: har redan varit   2 Tisdag: redan varit   3 onsdag: Idag skal...

Av Lovisa Camomille - 17 mars 2015 21:22


Hejhej allesammans,  Idag har jag verkligen inte haft tid att skriva nåt speciellt men ska jag iaf. uppdatera, jag skall skriva om något som alla har delade åsikter om, nämnligen skolan! fortsätt läääs!!!!   Det är så här att jag har pluggat hela...

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards