Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Lovisa Camomille - 10 mars 2014 21:44

Heej, idag fick jag rida min lilla Svennelina🎀😂. Janina gjorde som en bana fast hon lät bommarna ligga kvar på marken först fick vi trava travbommarna på led (kan låta knatteaktigt men det fanns en idé med de hela) genom att vi gjorde det på led så tog de inte så lång tid. Så efter det bygde hon upp hinder av alla bom serier och så fick alla hoppa en gång var. Jag blev jätte glad idag när Sven fattade rätt galopp hela lektionen för jag var lite orolig för det på söndag men nu är det inget problem längre😜😊. Jag borstade Camomille inför att Petra skulle hoppa henne. Idag blev Camomille skodd också inför imorgon men vi har bestämt att vi inte kommer bli ledsna om hon inte klarar sig under för vi har ju igentligen köpt en häst. Dessutom så kommer man ju kunna åka och rida pay & jump och pay & ride. 



//Lovisa & Camomille ❤⭐

   

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards