Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Lovisa Camomille - 26 mars 2014 21:00

heej, idag tänkte jag skriva lite om ett lite udda musikprojekt med www.nolli.bloggplatsen.se/ vi ska typ göra om beyonces låt "irreplaceable" så vi har typ bytt ut alla ord till motsatsen så nu heter den "replaceable" by nelly & lovisa ^__^ sen ska typ ettorna rösta på vilken låt och musik video som är bäääst. Det ända jag tänker säga om videon är att vi planerar att gå ner i spagat mitt i mot varandra typ lite symmetriks kännsla... de där lät fett poetiskt, men men whatever.... Nu på efter middagen har jag hilda passat johan så vi tänkte att vi skulle leka med honom lite så vi gjorde lott leken (det går ut på att lotta ut ett liv, de låter tråkit jag vet men de är rätt kul) och vi tänkte väll fört att "wow" vad kul vi ska lottleken eller inte. Men det var faktiskt rätt roligt när vi kom igång, fast jag fick typ det sämsta på alla saker men ändå vi skrattade ju  

// Lovisa  

 

P:S jag vet att jag är typ den ända som ler på alla bilder   #selfie#smile#old#pic#swag

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards