Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Lovisa Camomille - 10 januari 2015 22:24

Hejj alla  Dagens inlägg skall handla om varför känd bloggare klagar på bloggvärlden. Detta inlägg kommer det finnas massa frågor i, det skulle vara jätte kul om ni delade era åsiker i kommentarer, för jag blir jätte glad när ni kommenterar  Så vi kör!

 

Varför klagar kända bloggare på bloggvärlden? Det är ju inte direkt någon som tvingar dem att blogga men ändå på massa kända bloggar som jag läst klagar de hela tiden hur hemsk bloggvärlden är..

 

Eller? kanske känner dessa bloggare en slags av tång att blogga? Det kan ju i alla fall inte vara så kul. Men när jag tänker efter så kan det ju stämma. När man får väldigt många läsare, får man ju också sponsorer och undrar vad dem skulle säga om t.ex Nellie Berntsson helt huxflux bara bestämmde att lägga ner sin blogg, undrar vad hennes sponsorer skulle säga. Och undra vad det skulle ge för konsekvenser?

 

 

Jag tycker inte man kan klaga på något man själv har valt att göra. Man kan klaga på tex. varför man måste göra nationella proven, för det är inget man själv har valt att göra. Men det är väl ändå en själv som har valt att blogga. Det är ingen som tvingar en till det och man bloggar ju för att det är kul. 

 

Visst får masa kända bloggare nedlåtande kommentarer och sånt men och andra sidan får det vääääldigt många snälla, gulliga och posetiva kommenntarer. Då kan man väl ändå bara strunta i alla ekaka och nedlåtande kommentarer och kolla på all fina och uppmuntrande kommentarer iställlet.

 

Dessutom säger det allra flesta bloggare att blogga är det roligaste som finns och attt de älskar att dela med sig av sin vardag sina åsiker osv. vilket är  väldigt kul att se att någon har en så stor passion för något.

 

Jag kommer blogga så länge jag tycker att det är kul ( vilket jag gör just nu  )  men den dagen det inte är roligt längre lägger jag ner och så är det bara THATS IT.

 

P.S Jag har skrivit om det här inlägget 2 gånger pga att min dator bara lagga upp helt totalt, så jag fick tvångsavstänga den helt och hållet  Blir så trött när sånt händer var lixom helt klar med hela inlägget skulle bah ladda upp en bild till.

 

Tack för att ni läste, puusssss

 

// Lovisa  

 

Visst var dessa sååååå gulliga, är fadder till en sån isbjörn    

 


Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards