Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Lovisa Camomille - 5 mars 2015 08:25

Hej allesammans  Idag ska mitt inlägg egentligen bara handla om en sak och det är sommar... smaka på ordet.. soooommmaaaarrr,det rullar fint på tungan va? jag tänkte väl de. Men snart är den här våran älskade sommar. Jippie. <= de där lät töntingt men men.

 

Undrar egentligen varför sommar de flestas favvo årstid? eller nä, det är ganska själv klart! idag tänkte jag skriva en topp tio lista på saker (enligt mig) man måste göra på sommar lovet. So hang on!

 

1. #Bada. En av de viktigaste punkterna, utan bad inget sommarlov.

 

2. #sola/slappa på stranden. man måste ju vila ut sig efter all skola.

 

3. #äta glass. Det är ju varmt, utan glass svettas man ju igäl sig.

 

4. #lyssna på musik. Musik är avkopplande, avkopplande är bra!

 

5. #plocka blommor. Javet de kanske låter täntigt men nej! det är mysigt att bara gå ut och plocka blommor en mysig sen kväll.

 

6. #grilla. För det första är grillmat jätte gott ochdet är dessutom super mysigt att sitta frammför elden.

 

7. #Dansa i regnet. Finns inget roligare än att dansa i regnet. 

 

8. #va med kompisar. Ha kul med sina vänner och njut av ledighet.

 

9. #sena kvällar sena mornar. ända tiden på året man kan vända upp och ner på dygnet.

 

10. # njut av det fina vädret.

 

hoppas jag nu har fått er att längta lite till sommaren.... det är ju inte långt kvar nu!


tack för idag! xoxo // Lovisa

Somma TB... Tagen med min Canon G 16:)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards