Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 13 mars 2015

Av Lovisa Camomille - 13 mars 2015 06:48

Hej allesammans  , Idag tänkte jag skriva ett "hyllnings inlägg" till de som kämpar mot sina kroniska sjukdomar. So hang on!

 

Till att börja med valde jag att skriva detta inlägg för att jag har sett flertal bloggare skriva om deras kamp mot sina sjukdomar. Och jag vill bara säga att jag tycker ni helt utom ordentlig otroliga, ni kämpar och visar att hoppet inte är ute fast vissa tror de, ni är verkligen jätte stara och jag vill verkligen att ni skall förstå det.

 

Dessutom tror jag att det kan kännas svårare om en läkare har sagt att man inte kan bli frisk att då fortsätta kämpa men jag tror också att det är värt att kämpa livet ut. Inte ge upp bara för att en läkare har sagt att man aldrig kan bli frisk. För jag tror att även om ens kropp inte kan bli frisk så kan man nog faktisk känna sig frisk. Jag vet inte om jag har rätt men det här är bara vad jag tror.

 

Sedan vill jag också säga att jag tycker att det är jätte bra att ni bloggar om detta och låter andra också ta del av er. Jag tror det är bra eftersom om man lyssnar på ordspråket "den friske har mer en tusen önskningar, den sjuke bara en" jag tror det är bra att de friska får förstå hur kan kännas och där är era bloggar perfekta ställen att göra det.

Nu måste jag försöka avsluta detta inlägg men som sagt all love to you guys  // Lovisa

 

 

               Den friske har mer en

            

             tusen önskningar, den

 

             sjuke bara en.

 

   

Bjussar på 2 selfies också

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards