Dagar med Lovisa

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Lovisa Camomille - 12 mars 2015 06:39

Hej allesammans  , idag tänkte jag skriva om tio saker som jag stör mig på. So hang on!

 

1. youtubers som gör nya haul videos hela tiden och visar då upp typ 15 st 80 palleter med ögonskuggor och sen säger det "jag var bara tvungen att köpa dem för jag har ju bara 153785769969 st andra"

 

2. När ens kompisars kompisar vet vem man är och vill följa en på intagram osv.

 

3. När folk inte svarar i telefon.

 

4. När folk på bilden som målar jätte fint klagar på att de målar fult och själv sitter man bara där o va nöjd med en sträck gubbe typ.

 

5. Att folk all the time klagar på sitt utseende nobody is perfect lixom.

 

6. Läxor... tänk om man inte hade läxor då skulle man kunna göra roligare saker på fritiden man är ju ändå i skolan på dagen.

 

7. Närman skall blogga och så får man idee brist och vet in n way vad man skall skriva om.

 

8. Om man har målat naglarna men de har inte torkat riktigt och så går man iväg och gör något annat och sen kladdar de ut sig.

 

9. Folk som går runt och tjurar hela tiden den blir ju inte gladare över att göra alla i sin omgivning sura.

 

10 När man gör grupp project i skolan och man hamnar med folk som vägrar sammarbeta.

 

Tack för att ni läste, see u guys tomorrow // Lovisa

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till dagar med Lovisa💓🌸🍃

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Pink Strawberry

lovisa camomille

 


Ovido - Quiz & Flashcards